Cariere

Posturi disponibile

Momentan nu există locuri disponibile.
Anunț recrutare Șef Departament Monitorizare Participații
Vezi mai mult

Un rol cheie în echipa ce gestionează active de aproximativ 400 de milioane de Euro din domeniul financiar, turism si real estate, viitorul coordonator al Departamentului Monitorizare Participații are ca responsabilități:

  • aplicarea strategiei și a principiilor stabilite de către Directoratul Transilvania Investments în ceea ce privește gestionarea și restructurarea portofoliului de societăti;
  •  monitorizarea activității şi performanțelor financiare ale societăților din portofoliu;
  • analiza propunerilor de B.V.C. ale societăților din portofoliu și fundamentarea votului acordat de Transilvania Investments în A.G.A.
  •  urmărirea îndeplinirii prevederilor B.V.C., a programelor investiționale și a programelor de activitate aprobate de Adunările Generale ale Acționarilor societăților din portofoliu;
  •  nominalizarea în Consiliile de Administrație/Consiliile de Supraveghere/Administratori unici a unor persoane competente profesional şi moral;
  •  elaborarea şi implementarea de programe de dezvoltare/restructurare a portofoliului, ce vor fi supuse aprobării Directoratului, Consiliului de Supraveghere și/sau A.G.A.;
  •  analiza și aprobarea în cadrul Adunărilor Generale ale Acționarilor a strategiilor de dezvoltare propuse de Consiliile de Administrație, în societățile la care Transilvania Investments deține acțiuni;
  •  inițierea analizei de oportunitate vizând operațiuni aferente societăților din portofoliu;
  •  identificarea și raportarea riscurilor către Departamentul Managementul Riscului.

Rolul se adresează celor care întrunesc ca și cerințe:

  •  Studii superioare în domeniul economic, finanțe, banci/ burse de valori; certificari CFA sau MBA - reprezintă un avantaj;
  • Experienta in coordonare echipe specializate in analiza, financiar sunt un avantaj.
  •  Cunoștințe sau experiență în domeniul financiar și controlling;
  •  Cunoștințe avansate MS Office, cunoașterea aplicațiilor informatice de gestiune financiară;
  •  Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu scris/vorbit;
  •  Abilități bune de comunicare și relaționare, capacitatea de a lucra în echipă, echilibru emoțional, tact, diplomație și abilități de înțelegere;
  •  Abilități de conducere: bun organizator, capacitate de sinteză și analiză, capacitatea de luare a deciziilor rapid și de asumare a răspunderii pentru consecințele acestora, capacitatea de organizare a timpului și priorităților, orientarea către rezultate, spirit practic, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse, spirit antreprenorial, persoană autonomă, cu inițiativă.

Activitatea se va desfășura la sediul societății din Brașov. In cazul in care candidatul este din alta localitate,  pozitia presupune relocare in Brasov.

 

Alături de echipa noastră te poți bucura de un pachet extins de beneficii:

  • Pachet salarial atractiv ce contine parte fixa si variabila
  • Participarea la cursuri de pregătire profesională și conferințe, acoperite de companie
  •  Asigurare medicală privată
  •  Plan de dezvoltare a carierei

Aplică pentru un post

Poți fi și tu parte a poveștii noastre de succes, completând formularul alăturat!
Cariere formular
Newsletterul Transilvania Investments

Abonați-vă la newsletter pentru a avea acces la o sinteză a celor mai recente informații despre Transilvania Investments.

Subscribe Newsletter
magnifiercross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram