Cariere

Posturi disponibile

Momentan nu există locuri disponibile.
Șef Departament Administrare Portofoliu
Vezi mai mult

Un rol cheie în echipa ce gestionează active de peste 300 de milioane de Euro din domenii strategice ale economiei, viitorul coordonator al Departamentului Administrare Portofoliu are ca responsabilități:

  • aplicarea strategiei și a principiilor stabilite de către Directoratul Transilvania Investments în ceea ce privește gestionarea și restructurarea portofoliului de societăti;
  •  monitorizarea activității şi performanțelor financiare ale societăților din portofoliu;
  •  urmărirea îndeplinirii prevederilor B.V.C., a programelor investiționale și a programelor de activitate aprobate de Adunările Generale ale Acționarilor societăților din portofoliu;
  •  nominalizarea în Consiliile de Administrație/Consiliile de Supraveghere/Administratori unici a unor persoane competente profesional şi moral;
  •  analiza propunerilor de B.V.C. ale societăților din portofoliu și fundamentarea votului acordat de Transilvania Investments în A.G.A.
  •  elaborarea şi implementarea de programe de dezvoltare/restructurare a portofoliului, ce vor fi supuse aprobării Directoratului, Consiliului de Supraveghere și/sau A.G.A.;
  •  analiza și aprobarea în cadrul Adunărilor Generale ale Acționarilor a strategiilor de dezvoltare propuse de Consiliile de Administrație, în societățile la care Transilvania Investments deține acțiuni;
  •  inițierea analizei de oportunitate vizând operațiuni aferente societăților din portofoliu;
  •  identificarea și raportarea riscurilor către Departamentul Managementul Riscului.

Rolul se adresează celor care întrunesc ca și cerințe:

  •  Studii superioare în domeniul economic, finanțe; CFA (minim level 2) sau MBA echivalent- reprezintă un avantaj;
  •  Cunoștințe sau experiență în domeniul financiar și controlling; • Cunoștințe avansate MS Office, cunoașterea aplicațiilor informatice de gestiune financiară;
  •  Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu scris/vorbit;
  •  Experiență în managementul unor societăți comerciale private din diverse domenii de activitate - minim 2 ani
  •  Abilități bune de comunicare și relaționare, capacitatea de a lucra în echipă, echilibru emoțional, tact, diplomație și abilități de înțelegere;
  •  Abilități de conducere: bun organizator, capacitate de sinteză și analiză, capacitatea de luare a deciziilor rapid și de asumare a răspunderii pentru consecințele acestora, capacitatea de organizare a timpului și priorităților, orientarea către rezultate, spirit practic, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse, spirit antreprenorial, persoană autonomă, cu inițiativă.

Activitatea se va desfășura la Reprezentața București.

Alături de echipa noastră te poți bucura de un pachet extins de beneficii:

  • Pachet salarial atractiv
  • Participarea la cursuri de pregătire profesională și conferințe, acoperite de companie
  •  Asigurare medicală privată
  •  Plan de dezvoltare a carierei
Analist financiar - administrare portofoliu
Vezi mai mult

Alături de echipa din departamentul Administrare Portofoliu, vei urmări permanent evoluția companiilor deținute în portofoliu și vei lua parte la deciziile privind administrarea acestora.

Principalele responsabilități ale acestui rol sunt:

  • urmărirea evoluției situației economico-financiare a companiilor din portofoliu și a principalilor indicatori aprobați de adunarea generală a acționarilor acestor companii;
  • analiza situațiilor economico-financiare anuale ale companiilor din portofoliul și formularea de propuneri pentru exprimarea votului Transilvania Investments în cadrul adunarilor generale ale acționarilor acestor companii;
  • analiza proiectului de BVC și propuneri cu privire la aprobarea unor indicatori care să asigure exploatarea la nivel maxim a resurselor disponibile;
  • urmărirea și valorificarea informațiilor publicate de către companiile din portofoliu: rapoarte ale auditorului financiar, rapoarte obligatorii sau periodice către piața de capital sau autoritatea de reglementare, articole publicate în mass media, etc;
  • solicitarea de rapoarte cu privire la realizarea unor operațiuni în gestiunea societăților din portofoliu.

Rolul se adresează celor care întrunesc ca și cerințe:

  • Absolvirea de studii superioare în domeniul economic. Constituie un avantaj cunoștințele sau experiența în domeniul financiar și controlling;
  • Capacitatea de a analiza și prelucra un volum mare de informații;
  • Bune abilități de comunicare și organizare, capacitatea de a aborda responsabil și cu o bună disciplină programul zilnic fiind esențiale pentru acest rol;
  • Atitudine proactivă, orientată spre soluții și bazată pe o gândire pozitivă și fler în decizii;
  • Cunoștințe avansate MS Office, în special Excel, Power Point; cunoașterea aplicațiilor informatice de gestiune financiară este un avantaj;
  • Cunoștințe de limba engleza – nivel mediu scris/vorbit;
  • Pentru locațiile din București sau Brașov.

Alături de echipa noastră te poți bucura de un pachet extins de beneficii:

  • Pachet salarial atractiv
  • Participarea la cursuri de pregătire profesională și conferințe, acoperite de companie
  • Asigurare medicală privată
  • Plan personalizat de dezvoltarea a carierei
Business Development Specialist (Private Equity/Venture Capital)
Vezi mai mult

Construiește-ți o carieră solidă în sectorul investițiilor din România, alături de o echipă cu experiență, dinamică și inovatoare. Rolul vizează crearea unui pipeline de companii/start-uri de interes investițional pentru Transilvania Investments, dezvoltarea unei rețele de conexiuni cu creatorii de acceleratoare, incubatoare și fondurile de investiții dedicate acestui domeniu.

Cerințe:

  • Implicare în ecosistemul de Start Up-uri
  • Interes pentru lumea start up-urilor, digital transformation, tehnologii blockchain si cele mai noi tendințe în tech
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în limba engleză
  • Abilități de a evalua afaceri, de a face screening pentru diverse potențiale investiții
  • Abilități analitice și capacitatea de a ajunge la concluzii investiționale folosind analiza financiară și intuiție de business
  • Suport în procesele de due diligence
  • Capacitate de a determina rapid daca o afacere este de interes investițional
  • Bun comunicator și abilități de networking și negociere în domeniul Venture Capital

Ce oferim:

  • Pachet salarial atractiv
  • Participarea la cursuri de pregătire profesională și conferințe, acoperite de companie
  • Asigurare medicală privată
  • Plan de dezvoltarea a carierei
Junior System Administrator
Vezi mai mult

Alătură-te echipei Transilvania Investments, unul dintre cele mai mari fonduri de investiții din România, pentru o carieră într-o organizație solidă, ambițioasă și în plină dezvoltare. 

Cerințe:

  • nivel de experiență – începător
  • cunoștințe despre rețele și securitate IT, tehnologii voce și videoconferință
  • cunoștințe despre soluțiile Microsoft pentru sisteme de operare (AD, Ws, Server), productivitate și colaborare (MS 365), tehnologii cloud (Azure)
  • Limba engleză, nivel B2
  • Deținerea unui certificări CCNA și cunoștințe legate de administrarea bazelor de date reprezintă un avantaj 

Responsabilități:

    • Interacțiunea cu utilizatorii pentru asigurarea accesului la rețea, la funcționalitățile sistemelor IT, precum și pentru investigarea și rezolvarea problemelor hardware, software și ale altor incidente de rețea
    • Administrarea și mentenanța rețelelor de calculatoare, a componentelor sistemului de securitate IT, a sistemelor de voce și videoconferință
    • Configurarea și monitorizarea dispozitivelor utilizatorilor (Desktop, Laptop, Dispozitive mobile), Serverelor, Dispozitivelor Periferice, Elementelor de rețea și ale sistemului de securitate IT, IVR-uri
    • Protejarea Datelor, Software-ului și Hardware-ului asigurând coordonarea, planificarea și implementarea măsurilor privind Securitatea IT (inclusiv Business Continuity Planning)
    • Asigurarea implementării upgrade-urilor și patch-urilor (“down time” planificat) și înlocuirea componentelor Hardware nefuncționale, atunci când este cazul
    • Monitorizarea performanței rețelei determinând măsurile de calibrare și ajustările necesare
  • Participarea la migrări și noi proiecte

Ce oferim:

  • Pachet salarial motivant
  • Participarea la cursuri de pregătire profesională și conferințe acoperite de companie
  • Asigurare medicală privată
  • Plan de dezvoltarea a carierei

Aplică pentru un post

Poți fi și tu parte a poveștii noastre de succes, completând formularul alăturat!

Newsletterul Transilvania Investments
Abonați-vă la newsletter pentru a avea acces la o sinteză a celor mai recente informații despre Transilvania Investments.

magnifiercross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram